
آیا بعضی از ساکنان می توانند شارژ ندهند؟
اگر یکی از ساکنان هزینه های مشترک را پرداخت نکرد، مدیر یا هیئت مدیره باید صورت حساب های پرداخت نشده را برای مالک یا استفاده کننده بفرستد. اگر تا ۱۰ روز نسبت به پرداخت اقدام نکرد، مدیر یا هیئت مدیره می تواند آن واحد آپارتمانی را از استفاده از امکانات مشترک محروم کند؛ به طور مثال آب آن واحد را قطع یا شوفاژ آن را خاموش کند. اگر باز هم پرداخت نشد، مدیر به اداره ثبت مراجعه می کند و اداره ثبت برای کسی که هزینه را پرداخت نکرده است، اجرائیه صادر می کند. در صورت پرداخت هزینه، امکانات دوباره وصل خواهد شد.